Samen met Albert Heijn Grotenhuys gaan we de Clubfund spaaractie opzetten. En het mooie is: met deze actie steunen we onze clubkas (t.b.v. Masterplan B; Duurzame & Toegankelijke Accommodatie)!

Wat gaan we doen:

• we gaan van iedere (jeugd & Gteam) speler echt een unieke spelersfoto maken

• iedere (jeugd & Gteam) speler krijgt vervolgens een eigen online-fanshop waarin allerlei leuke vv Vorden-fanartikelen met de eigen spelersfoto verkrijgbaar zijn

• een bidon, poster, broodtrommel, telefoonhoesje etc.

• bij Albert Heijn Grotenhuys kun je vervolgens sparen voor gratis fanartikelen: bij iedere € 10,- boodschappen krijg je een zegel. Deze zegels kun je vervolgens in je eigen fanshop verzilveren en daarmee dus sparen voor je eigen fanartikelen. Natuurlijk kunnen anderen ook sparen voor fanartikelen van hun kind, kleinkind of favoriete (jeugd) speler

• naast leuke artikelen met de spelersfoto zijn er ook artikelen met alleen het vv Vorden -logo; kortom voor ieder wat wils!

• per verzilverde zegel in je fanshop vloeit direct een bijdrage in de clubkas van vv Vorden!

Goed om te weten:

• op alle artikelen zal het logo van vv Vorden gedrukt worden;

• de Albert Heijn Grotenhuys ClubFund-actie start 3 oktober 2022;

• er komt een gezamenlijke Kick-off van deze actie op 1 oktober 2022;

Fotografie:

Maar eerst de fotografie! Op 10 september gaan we van start met het fotograferen van alle (jeugd & Gteam) spelers van vv Vorden (ongeveer 250 leden) van 09:00 – 13:45u voor de ClubFund-actie die opgezet is met Albert Heijn Grotenhuys.  Dit zal plaats hebben in de oude bestuurskamer. We gaan er vanuit dat we 60 leden per uur kunnen fotograferen, dat is dus 1 minuut per persoon. Dus het is belangrijk dat de spelers op tijd aanwezig zijn. Daarom is het verzoek dat jouw team 15 min van tevoren in wedstrijdtenue aanwezig zijn.

De leiders/-sters zullen op korte termijn geïnformeerd worden wat er van het team verwacht wordt en wanneer de fotosessie precies per team plaats vindt.

We hopen uiteraard op ieders medewerking. Samen gaan we er een super mooie actie van maken.

BELANGRIJK:

• Ook bij algehele afgelasting of afgelasting van de wedstrijd(en) GAAT DE FOTOSESSIE GEWOON DOOR VOLGENS SCHEMA

• Zorg dat je minimaal 15 minuten voor aangegeven tijdstip aanwezig bent (in de hal)

• Kom zoveel mogelijk in tenue. Je moet dus in je complete tenue op de foto (schoenen hoeft niet)

• Indien nodig is er een kleedkamer beschikbaar om even om te kleden

• We rekenen op ieders medewerking

Kijk voor meer informatie over deze leuke spaaractie? Bekijk deze video: https://youtu.be/u7-PdIfHk1w