Speelronde 12 van de VoProVo-voetbalpool is vanmiddag afgetrapt. Manchester City won via een schitterende goal van Kevin de Bruyne met 0-1 van Manchester City. Met diezelfde cijfers won Barcelona van Valencia.

In de Eredivisie is de wedstrijd tussen Ajax en Vitesse uitgesteld. Deze wedstrijd wordt dan ook niet meegeteld in de eindscore. GA Eagles deed goede zaken in de strijd om de onderste plekken en won met 3-1 van Excelsior. Sparta won met dezelfde cijfers van Fortuna Sittard en nestelt zich in de top 6.

In het tussenklassement in Christiaan Brinkhorst koploper. Hij voorspelde SC Heerenveen – FC Utrecht en Sparta – Fortuna helemaal goed en scoorde bij de overige wedstrijden 3x over 7 punten. Erik Oldenhave is 2e. Deze toptrainer van Vrouwen 1 voorspelde SC Heerenveen – FC Utrecht helemaal goed en wist in de overige wedstrijden goed te scoren.

Zoals gezegd is de wedstrijd tussen Ajax en Vitesse geschrapt in deze ronde. Ook Feyenoord komt niet in actie waardoor er maar een beperkte speelronde is in de Eredivisie. Morgen worden de meeste wedstrijden gespeeld en weten we rond de klok van 23.00 uur meer

Voor de tussenstand klik hier