Op de paaszaterdag mochten we al om 11.00 uur aantreden tegen CCW (combinatie Cupa / Wilp) die op dit moment onderaan de ranglijst gepositioneerd stonden. Aangezien wij bovenaan staan loert dan altijd het gevaar van onderschatting. En ja, dit bleek zo te zijn, onbewust dat zal het zeker zijn maar de energie die wij erin stopten was gewoon ondermaats en gelukkig was dit het hele team wat hieraan mee deed en dus kon niemand een ander hiervan de schuld geven. we liepen na zwak uitverdedigen dan ook al in de 5e minuut tegen de 1-0 aan wat een verdwaalde voorzet was die over maxime bij de tweede paal erin ging. ja, zelf 3 of 4 doelpogingen maar geen 1 onder de lat of binnen de palen en toch met 1-0 achterstaan. de gehele eerste helft verliep eigenlijk hetzelfde, wij aan de bal en proberen aanvallend te spelen en proberen dat gaatje te vinden om tot scoren te komen. en dit lukte uiteindelijk Laura na aangeven van Lynn en dan denk je dat de ban gebroken is en dat we het vanaf hier wel goed gaan oppakken. Echter was het de tweede uitbraak van CCW waarbij de 2-1 alweer genoteerd werd, dus moesten we wederom tegen een achterstand aan voetballen. Gelukkig viel redelijk snel de 2-2 door Maree na wederom aangeven van Lynn. Dit was ook direct de ruststand. In de rust 5x gewisseld omdat onze 6e wissel al net voor rust gedaan was aangezien Vera door haar enkel was gegaan. Maar dus met veel frisse moed de tweede helft gestart. Waar Tara meteen liet zien dat ze weer fit was en dus meteen ook de ene na de andere actie maakte en haar werklust ook nog eens beloonde, nadat ze de bal van Els meekreeg in de loop, ze met een mooie actie door de bal direct mee naar binnen te nemen en hierbij haar tegenstander voorbijging en hierbij met een mooi schot de 2-3 genoteerd kon worden. Vanaf hier was het echt wel een duidelijk gelopen wedstrijd, CCW heeft gewoon een te smalle groep om het een team als ons 90 minuten lang lastig te maken. de twee snelle buitenspelers konden we steeds beter in toom houden gewoon door ervoor te verdedigen zodat ze niet eens meer aan de bal komen. CCW probeerde het echter zeker nog wel en Claudet moest ook nog een keer met een keurige sliding een doelpoging voorkomen maar dit was ook meteen de laatste echte gevaarlijke tegenaanval. in de 73e minuut was het Els die de 2-4 liet noteren nadat Noa haar de assist had gegeven en 2 minuten later was het 2-5 door Rosa na wederom een assist van Noa. En nu had Noa er genoeg van en wilde ze zelf nog een keer scoren. Gelukkig gaf Rosa haar de bal goed mee en kon Noa in de korte hoek heerlijk binnenschieten en hiermee de eindstand op 2-6 zetten. De wedstrijd was verder niet echt leuk om te kijken, veel onderbrekingen en in de 86e minuut is in overleg samen besloten met de trainers en scheidsrechter om de wedstrijd te beëindigen. Hopelijk kunnen de dames van CCW elkaar op de been houden en het seizoen wel afmaken. Succes hiermee! Voor ons was de 1e missie van het paasweekend (met vallen en opstaan) geslaagd en konden we een dagje uitrusten voordat we op de maandag thuis tegen VenL mogen aantreden die de laatste weken bijzondere maar ook bijzonder knappe resultaten hadden geboekt door van o.a. Broekland, Keijenburgse boys en Activia te winnen. Dus weten we dat we aan de bak zullen moeten en ons niet zo’n eerste helft als vandaag kunnen veroorloven.