Op vrijdag 4 oktober staat er een gezellige en leerzame bijeenkomst voor de club van 50 op het programma. Tijdens die bijeenkomst zullen wij kennis maken met onze nieuwe hoofdtrainer Manfred Graven. Door middel van een sportcafé zullen wij horen hoe het proces van het aanstellen van een nieuwe trainer gaat. Verder zijn wij benieuwd naar ambities van de club en trainer. Hoe ziet hij Vorden, Hoe wil hij gaan spelen enz. Tevens zal onze voorzitter ons meenemen in het proces van het zoeken en aanstellen van een nieuwe trainer. Uiteraard zullen wij dan gezamenlijk bepalen aan welk project onze bijdrage besteed zal gaan worden. Ben je nog geen lid van de club van 50, maar overweeg je dit wel, dan je uiteraard van harte welkom.

De ontvangst is om 19.30 uur.