Afgelopen weekend beleefden de senioren een zonnige wedstrijddag, maar moesten de junioren en de pupillen wederom aan de bak op een zeer natte en gure zaterdag. Er waren dan ook een hoop wedstrijden afgelast, maar van de teams die wel in actie kwamen speelden de JO15-1, JO17-1, JO19-1 en wonnen de meiden van de MO13-1 hun thuiswedstrijd op kunstgras. De JO15-3 en de JO19-2 speelden een uitwedstrijd die wel door ging, maar beide potjes werden verloren in Rietmolen en Lochem. De meiden van de MO13-1 speelden ook afgelopen maandagavond nog een keer een inhaalwedstrijd en zij behaalden binnen 2 dagen de tweede overwinning op rij en zodoende nemen zij een voorbeeld aan de dames van Vorden VR1 want ook het jongste meidenteam heeft de koppositie ingenomen en staat met 16 punten uit 8 wedstrijden keurig bovenaan! De meidengroep van de trainsters Esther Tolkamp en Harriet van der Logt zitten in een competitie van 8 ploegen en moeten nog 6 wedstrijden, inclusief de ontmoeting met hun grootste concurrent SVO Deventer’21. In Vorden kwamen naast de MO13-1 dus ook de JO17-1 in actie tegen concurrent en nummer twee van de ranglijst AZC JO17-1. Vorden JO17-1 behaalde een keurig gelijk spel (1-1) en behield zodoende de koppositie in de 1e klas met drie punten voorsprong op de zutphenezen. Ook de JO19-1 speelde in Vorden op het kunstgras en zij kwamen in actie tegen DCS JO19-1 en ook zij speelden met 1-1 gelijk. De ploeg van trainer Bram Oplaat staat nu na 6 wedstrijden en 8 punten op een keurige 6e plaats. De JO15-1 speelde op het kunstgras van Orion in Nijmegen en ook deze ploeg behaalde een gelijkspel (3-3) en behouden op deze manier een prima 2e positie in de ranglijst van de 6e divisie. Orion geldt als één van de vijf beste amateurverenigingen in de afdeling Oost van de KNVB en scoor je tegen een dergelijke tegenstander maar liefst 3 keer dan mag je hier zeker tevreden mee zijn. Kijk hieronder naar enkele fotos van de Mark Zelle vanaf zijn facebookpagina ‘Matchshots’.