Mede door de Corona-maatregelen hebben wij besloten om dit jaar de Grote Clubactie niet op de traditionele wijze te organiseren, maar dit keer te combineren met onze verkoopactie van m2 kunstgras. Dit houdt in dat iedere deelnemer aan de kunstgrasverkoopactie ook een lot verkrijgt van de Grote Clubactie en dus op deze wijze ook nog eens extra kans maakt op een prijs. Oorspronkelijk liep deze actie t/m 14 november, maar aangezien de Grote Clubactie zelf ook de actie heeft verlengt tot begin december, hebben wij besloten dat onze eigen actie met een extra lot per m2 geldt t/m 4 december. Dus wilt u mee dingen met de prijzen van de Grote Clubactie, koop dan via onze website ‘www.ikdoneervoor.nl/vvvorden’ een m2 (of meer) kunstgras en ontvang gratis een lot van de Grote Clubactie.

In de eerste 5 weken hebben wij nu t/m 14 november reeds 465 donaties ontvangen en is het totaal ingebrachte bedrag al gestegen tot 55.000 euro! Echt geweldig zoals een ieder zich inzet voor deze actie en een ongelofelijk aantal als je bedenkt dat we nog t/m 31 januari hebben te gaan. Hieronder is in een excelschema terug te lezen welke grote clubactie lotnummer welke donateur heeft gekregen. Alle donateurs doe de komende 2 weken een m2 kunstgras kopen, krijgen ook automatisch een lotnummer toe bedeeld en deze lijst komt 5 december op de website te staan. De organisatie zorgt t.z.t. dat bij een prijs op één van de lotnummers de betreffende donateur wordt gemaild en geïnformeerd over de prijs. Dus steun de club en het project en profiteer naast de verloting die sowieso nog plaats gaat vinden, ook van een gratis Grote Clubactie lot!

Hierbij de lijst met donaties en donateurs inclusief lotnummer Grote Clubactie : donaties-m2 vvvorden-marc_GroteClubActie_1_Website