Het bestuur van v.v. Vorden is uitgebreid met een bestuurslid ‘Voetbalzaken’ in de persoon van Rob Oplaat. Deze vacature stond al een tijd lang op het verlanglijstje van het bestuur om zodoende het voorzitterschap van de seniorencommissie en de voetbalzaken in het algemeen binnen de vereniging te borgen. Wij zijn erg content met de invulling van deze bestuursfunctie, vooral omdat Rob al jarenlang actief is binnen onze club, op voetbalgebied goede contacten heeft met onze trainers, begeleiders en tenslotte zowel de TJC als de seniorencommissie goed kent, aldus voorzitter Marc van der Linden.

Rob is sinds 1 maart aangesloten bij het bestuur en doet sindsdien volop mee in de vergader-, overleg en bijeenkomstenstructuur en zal bij de eerstvolgende ledenvergadering op donderdag 9 juli  officieel voorgesteld worden en kiesbaar worden gesteld op de ledenvergadering. Rob Oplaat zelf, die ook zitting heeft in de TJC(wedstrijdsecretariaat en adviseur) en daardoor binnen de gehele vereniging zich met ‘voetbalzaken’ bezig houdt, heeft er veel zin in : ‘Na vele jaren als trainer actief te zijn geweest,  bij de senioren/ junioren/ meiden/ vrouwen, lijkt het mij een mooie stap om mij nu op een andere manier in te zetten voor de vereniging. Naast mijn bijdrage in de algemene ontwikkelingen die de komende jaren binnen v.v. Vorden plaats gaan vinden, zal ik vanuit het bestuur het aanspreekpunt zijn voor alle vrijwilligers die als trainer of coach betrokken zijn bij het voetbalgedeelte van onze teams van de JO8 pupillen t/m de seniorenteams. Ik zie het als een mooie uitdaging om een signalerende en adviserende rol t.a.v. van al deze voetbalvrijwilligers te hebben die gaat bijdragen aan de ontwikkeling van onze trainers en coaches op voetbalgebied. Wij werken bij v.v. Vorden al jarenlang met ‘eigen’ trainers en coaches en daar zijn wij erg trots op en blij mij. Zij moeten zich gehoord en serieus genomen voelen, zodat ook die ontwikkeling zich constant voortzet en daar wil ik mij vooral mee bezig houden’,  aldus ons nieuwe bestuurslid Rob Oplaat.

Voor een volledig overzicht van ons bestuur ga naar deze pagina op onze website