Passie voor voetbal en enthousiast voor deze geweldige dorpsclub v.v. Vorden. Je bezit de nodige dosis flair om bij deze gedreven en hechte vereniging het boegbeeld van het vlaggenschip te zijn. Met een duidelijke voetbalvisie heb je de communicatieve gave spelers en staf hierin mee te nemen. De spelers genieten van je trainingen en laten door jouw begeleiding en motivatie zien extra stappen te kunnen zetten. Je hebt het talent om jonge spelers in te passen in het elftal en weet hoe vertrouwen bij een speler in en naast het veld werkt. Naast dat je je sociaal vaardig opstelt in de groep bij het eerste elftal bezit je ook de flair om onze overige geel-zwarte harten van de club te veroveren. Je bent in het bezit van de benodigde papieren en ervaring en je komt uit de buurt van Vorden.  Graag zien we je motivatie op deze sollicitatie per mail uiterlijk zondag 4 december tegemoet op voorzitter@vvvorden.nl. Gesprekken zullen worden gehouden vanaf zaterdag 10 december.  Voor vragen kun je bellen met Udo Heij (0638246666) of Dirk Jan Wesselink (0613885792).