Het 1e elftal van v.v. Vorden is in de 1e ronde (poulefase) als zondag 2e klasser ingedeeld bij achtereenvolgens zondag 1e klasser TVC uit Tubbergen, zondag 2e klasser VOGIDO uit Enschede en zaterdag 2e klasser Quick’20 uit Oldenzaal. Vooral deze laatste tegenstander geldt als een zeer aantrekkelijke tegenstander aangezien de grootste voetbalclub van Oost Nederland (1800 leden met o.a. 23 seniorenelftallen !!) de laatste 25 jaar in de top van het zondag amateurvoetbal heeft gespeeld met vele jaren Hoofdklasse en na de piramidevorming in 2011 ook nog een aantal jaar in de Topklasse en 3e Divisie. Quick’20 heeft 2 jaar geleden besloten om met het prestatie-elftal over te stappen naar de zaterdagcompetitie en komt dus sinds afgelopen seizoen uit in de zaterdag 2e klasse. De jubilaris uit Twente (Quick’20 viert dit jaar haar 100-jarig bestaan) baarde 4 weken geleden opzien door in haar jubileumwedstrijd tegen Ajax met 1-1 gelijk te spelen.  TVC’26 en VOGIDO (Voor Ons Genoegen Is Dit Opgericht) zijn tegenstanders die v.v. Vorden voor het eerst zal treffen in een officiële wedstrijd en gelden ook beide als geduchte tegenstanders met in de laatste 20 jaar klasseringen in de 3e, 2e en 1e klas.

Het 2e elftal van v.v. Vorden is ingedeeld met res.3e klasser zondag Activia 2 (de Worp in Deventer), res. 2e klasser zondag Diepenveen 2 en res. 3e klasser zondag Voorwaarts Twello 5. Van de laatste grote vereniging speelt zowel het 3e, 4e als 5e elftal in de A-categorie (res. 3e klas). Het team van trainer Luc Feukkink is in de competitie ingedeeld bij Voorwaarts Twello 4.

Bij de standaardelftallen is er onderscheid gemaakt tussen de 1e en 2e klassers (zo en za) waar Vorden 1 dus ook onder valt en bij deze poules gaan de nrs. 1 en 2 over naar de knock-out fase. De 1e elftallen uit de 3e, 4e en 5e klas komen ook uit in een poulefase, maar hier gaat alleen de nummer 1 over naar de 2e ronde. De hoofdklassers (uit onze regio AZSV, Longa, Silvolde en RKZVC) stromen direct in tijdens de 2e ronde. Bij de 2e elftallen geldt eveneens dat alleen de nummer 1 van de poule over gaat naar de 2e ronde.

TVC ’28 1 14:00
Vogido 1 14:00
Vorden 1 14:00
Quick ’20 1 15:00

Diepenveen 2 11:30
Activia 2 11:00
Vorden 2 10:30
Voorwaarts T 5 11:30

De bekerwedstrijden worden afgewerkt in de weekenden van 4/5 september, 11/12 september en 18/19 september. De preciese indeling wie wanneer tegen wie moet spelen, wordt later deze week bekend gemaakt. De beker indeling van de ploegen uit de B-Categorie ( de overige senioren en jeugd mannen- en vrouwenteams bij v.v. Vorden) wordt midden augustus bekend gemaakt.