Vandaag heeft de KNVB de bekerindeling (poule) voor de elftallen (senioren en JO19 t/m JO13) in de B-Categorie bekend gemaakt. Vorden 1, Vorden 2 en Vorden JO19-1 vallen onder de A-Categorie en hadden dus 2 weken geleden al de tegenstanders in de poulefase bekend gemaakt zien worden, vandaag weten ook de overige senioren- en juniorenelftallen welke tegenstanders zij treffen in de eerste 3 weekenden van het seizoen. Bij de senioren zijn er van de vier ‘lagere’ elftallen er twee ingeschreven voor de beker, waardoor naast het 1e, 2e en 3e ook het 6e en 7e ingedeeld zijn in een bekerpoule. De 6 bekerwedstrijden van het 6e en 7e worden echter verdeeld onder het 4e, 5e, 6e en 7e elftal waardoor ieder team met genoeg spelers de voorbereidingsperiode door komt. Op het 3e (Salland), JO19-2 (Aalten/Dinxperlo) en de MO19-1 (Twente) na is iedereen regionaal ingedeeld en zijn Sportclub Lochem, vv Ruurlo en Warnsveldse Boys de tegenstander wie het meest voor komen. Alle bekerwedstrijden staan gepland op zaterdag 29 augustus, 5 september en 12 september. De nummer 1 van iedere poule gaat over naar de 2e (knock-out) ronde van de beker afdeling Oost, behalve bij het 1e elftal want daar gaan de nummers 1 en 2 over naar de volgende ronde. Het wedstrijdschema zal 22 augustus bekend worden gemaakt.

Klik op de link van het excelbestand en bekijk de pouleindeling van de 1e ronde van de beker 2020-2021 voor alle elftallen in de B-Categorie: bekerindeling_B-Categorie