Het was een weekend met weinig voetbal in het amateurvoetbal. Donderdag regende het al heel veel en vrijdag ging dat gewoon door en veranderde de regen in een laag met sneeuw waardoor er dit weekend weinig gevoetbald wordt. GA Eagles probeerde het vrijdagavond nog tegen RKC Waalwijk. Maar na 45 minuten uitstel kwam er toch afstel voor deze wedstrijd. Deze zal dan ook niet meetellen in deze ronde van de VoProVo-voetbalpool.

Bart Stokman wist de overige wedstrijden het beste te voorspellen. Bij Schalke 04 – Borussia Dortmund scoorde hij 2 punten, maar bij de overige wedstrijden was het 7 of 10 punten. Met 40 punten staat hij bovenaan. Veel speling heeft hij niet want Jeroen Tijssen ligt met 39 punten als potentiële weekwinnaar ook op de loer. Maar het weekwinnaarschap is nog ver uit zicht. Morgen nog 5 wedstrijden en het verschil tussen Bart en de nummer 20 bedraagt slechts 10 punten.

Morgen komt de top 3 in actie waarin Ajax een, op papier, lastige uitwedstrijd heeft bij SC Heerenveen en Feyenoord en PSV, op papier, makkelijke tegenstanders hebben met FC Volendam en SC Cambuur. Of dit in de praktijk ook zo is zal morgen blijken.

Voor de tussenstand klik hier