Deze week een midweeks programma in de Eredivisie, maar ook in andere buitenlandse competities. Verrassend was het tot nu toe wel. PSV verloor van FC Emmen en FC Twente speelde gelijk tegen Vitesse. AZ en Feyenoord wonnen van de top 5 wel en zijn daarom de nummer 1 en 2 in de Eredivisie.

Ansje Vrielink wist dit het beste te voorspellen tot nu toe. Zij voorspelde maar liefst 3 wedstrijden helemaal goed, te weten Vitesse – FC Twente, FC Utrecht – Excelsior en Feyenoord – NEC. Ondanks 3 goed voorspelde wedstrijden is de voorsprong niet groot op de achtervolgers. Martin Leegstra is namelijk de nummer 2 met slechts 1 punt minder dan Ansje. Kort daarachter staan Cees van Voskuilen en Rein Bruinsma op 50 punten op een gedeelde 3e plek. Christiaan Wichers completeert de top 5 met 49 punten.

Morgen nog 2 wedstrijden. De degradatiekraker tussen FC Groningen en SC Cambuur en het dolende Ajax ontvangt laagvlieger FC Volendam. Er kan nog een hoop gebeuren.

Voor de gehele tussenstand, klik hier