Drie maanden lang hebben vele vrijwilligers gewerkt aan het gereed maken van het sportpark met als doel de eerste competitieronde in het weekend van 24-25 september. Het hoofdveld heeft een volledige nieuwe omheining gekregen, er is een tegelpad gelegd om het hoofdveld dat nu volledig aansluit op de overige velden  en het asfalt voor de kantine, aan de nieuwe omheining zijn volledig rond het veld nieuwe rails geplaatst zodat alle 84 reclameborden er nu aan gehangen kunnen worden. De schoonmaakploeg op maandagavond hebben al twee keer de accommodatie schoon gemaakt en ook alle restanten en spullen van de zeskamp en project ‘omheining’ zijn opgeruimd. Het seizoen kan beginnen en op zaterdag zullen de jeugdteams alweer hun vierde speelweekend afwerken, maar zondag starten de senioren voor hun eerste competitieronde. Het 1e elftal speelt zondagmiddag thuis om 14.30 uur (!) tegen SDC’12 uit Denekamp en dan zal ook het hoofdveld er als een plaatje bij liggen. De veldploeg, de maaiploeg en Johan Verstege vanuit de Stichting hebben ervoor gezorgd dat ondanks een tegenvaller met ‘engerlingen’ er nu een prima toch een prima grasmat ligt. Met dank aan alle vrijwilligers wensen wij de spelende leden en supporters een prettig en succesvol eerste competitieweekend toe!