Beste leden, ouders/verzorgers van jeugdleden,
De regen komt weer met bakken uit de hemel en helaas zag de club zich genoodzaakt om afgelopen weekend een aantal wedstrijden af te lassen. Voor de voetballers/voetbalsters is dat altijd vervelend omdat vaak een hele week uit wordt gekeken naar de wedstrijd.
Gelukkig biedt het kunstgrasveld een gedeeltelijke oplossing en doet de veldenploeg er alles aan om de velden zo goed mogelijk bespeelbaar te maken, echter op zoveel nattigheid is helaas niet altijd te anticiperen.
Op 29 november is de Algemene Ledenvergadering gepland waarvoor wij jullie graag willen uitnodigen. Naast een terugblik op het afgelopen seizoen wordt ook vooruitgekeken. Daarnaast zal de financiële situatie worden toegelicht evenals de status quo van de renovatie en verduurzaming van de accommodatie, het zogenaamde Masterplan B.
De avond wordt afgesloten in een informele sfeer waarbij onder genot van een drankje (persoonlijke) ervaringen kunnen worden uitgewisseld.
Wij heten jullie van harte welkom in de accommodatie “De Ark” om 20:00 uur.
Namens het bestuur van V.V. Vorden,
Ilse – Rob – Dirk Jan – Kees – Joris – Wilbert – Jeroen – Udo – Oscar