De voetbalvereniging Vorden is een samenwerking aan gegaan met AH Grotenhuys voor de komende 3 maanden, door de ‘gele knop’ bij de emballagemachine te gebruiken voor het kunstgrasproject van de voetbalclub. Klanten van AH Grotenhuys kunnen dus bij het inleveren van statiegeldflessen de ‘gele knop’ gebruiken en daarmee de voetbalvereniging Vorden steunen met hun actie. Voorzitter Marc van der Linden is zeer content met deze actie : ‘Wij zijn nu 2 weken bezig met de online verkoopactie van m2 kunstgras en de teller staat nu al op 1/3e van het gewenste bedrag dat op 31 januari behaald dient te worden. Door deze statiegeldflessenactie samen met de AH Grotenhuys hopen wij over drie maand wederom een fraai bedrag bij te kunnen schrijven aan het kunstgrasproject en zodoende met behulp van de gehele gemeenschap Vorden het project in het voorjaar van 2021 te realiseren’. Björn Grotenhuys beaamt de prettige samenwerking met v.v. Vorden : ‘Als sponsor van deze club hebben wij altijd al een goed contact met de club en via deze actie willen wij ook graag onze bijdrage leveren aan het kunstgrasproject. De komende drie maand staat de ‘Gele Knop’ dus in het teken van v.v. Vorden en stimuleren wij onze klanten om zoveel hier zoveel mogelijk gebruikt van te maken’.

Artikel in Contact