Albert Heijn Grotenhuys Vorden is sinds enkele weken een spaaractie gestart onder de naam ‘Clubfund’. Bij de aankoop van 10 euro aan boodschappen, ontvang je een spaarzegel die je online kunt verzilveren ten behoeve van het sparen van allerlei persoonlijke cadeaus zoals een bidon, poster, broodtrommel, badslippers en/of  muismat met afbeelding. Ieder jeugdlid van v.v. Vorden heeft een persoonlijke inlogcode ontvangen en tevens is er van ieder jeugdlid een prachtige voetbalfoto gemaakt. De jeugdige leden kunnen dus online sparen voor de gewenste spullen. Ontvang je ook zegels om te sparen, maar heb je geen persoonlijke inlogcode, dan is het mogelijk om deze zegels te overhandigen aan één van onze jeugdleden. Ken je geen jeugdlid of vind je het vervelend om te kiezen, lever dan de spaarzegels in op de speciale bus op de bar in de kantine van v.v. Vorden. Het is namelijk van belang dat er zoveel mogelijk spaarzegels verzilverd gaan worden, omdat a) de jeugdleden meer kans maken op zoveel mogelijk cadeaus en b) omdat bij de voetbalvereniging per online verzilverde spaarzegel € 0,05 in de clubkas terecht komt. De actie loopt nu nog t/m 27 november, dus graag bij geen directe bestemming de zegels inleveren op de bar bij onze kantine!