Vanmorgen om 07.45 uur zijn de drie velden bij v.v. Vorden afgekeurd voor de ochtendwedstrijden wegens hevige regenval en te natte velden, vandaar dat de wedstrijden van Vorden 2, Vorden 4 en Vorden 7 zijn afgelast. Ook de uitwedstrijd van de Dames 1 in Steenderen tegen Basteom gaat niet door wegens het afkeuren van de velden. Ga naar het menu ‘afgelastingen’ voor een totaalbeeld van deze speelzondag. Vanochtend is om 11.00 uur nogmaals het hoofdveld gekeurd om te bepalen of de wedstrijd van Vorden 1 tegen WSV door kan gaan. De keuring heeft inmiddels plaats gevonden en veld 1 is voor vanmiddag goed gekeurd. De wedstrijd kan zowel op Facebook als op ons YouTube-kanaal via LiveStream  gevolgd worden (zie website nieuwsitem).