Beste voetballende leden van v.v. Vorden,

Zoals jullie van ons gewend zijn willen wij voor aanvang van het seizoen weer een extra kortingsperiode aanbieden in onze leden webshop. Aangezien het dit jaar allemaal anders loopt, en de meeste sporten half september weer beginnen, hebben wij deze kortingsperiode ook iets later dan normaal gepland. De kortingsperiode start dit seizoen vanaf 18 augustus en loopt door t/m 18 september. Dit houdt in dat de leden op de aankopen in de ledenshop 10% extra korting krijgen in deze periode m.u.v. de set aanbiedingen en de outlet artikelen.

Dus profiteer van deze fraaie kortingsactie bij de aanschaf van een v.v. Vorden trainingspak of een een v.v. Vorden voetbaltas. Ook kun je voor rond de 35 euro een compleet trainingsset (trainingshirt, broek en kousen, inclusief logo) aanschaffen, maar dit kun je ook met je gehele team afspreken. Bestel met z’n allen een dergelijk setje, laat initialen op je shirt en broekje bedrukken en je bent als team helemaal klaar voor het nieuwe seizoen.

Ga via deze link naar de webshop of klik bovenaan in het menu op het kopje ‘Webshop’.