In de afgelopen week is er bij v.v. Vorden weer voor de Achterhoek Cup gevoetbald, want zowel het vrouwenteam als de JO15-1 kwamen in actie. De dames van v.v. Vorden speelden hun laatste poulewedstrijd tegen buurvrouw sv Ratti VR1 en de winnaar van deze wedstrijd zou zich als nummer twee van de poule plaatsen voor de kwartfinale aangezien VIOS Beltrum VR1 al reeds als poulewinnaar een plek in de kwartfinale had veroverd. De 3e tegenstander in deze poule, Sp. Eibergen VR1, heeft zich terug getrokken, waardoor de fraaie overwinning van Vorden tegen dit team teniet is gegaan en vandaar dat de winnaar van de ontmoeting tussen beide buurtclubs op dinsdagavond de 2e plaats in de poule zou veroveren. sv Ratti VR1, spelend in de 4e klas, was met 0-3 te sterk voor Vorden VR1 en zij spelen zodoende in de knock-out fase van het tournooi. Vorden JO15-1 had zich als poulewinnaar geplaatst voor de 1/8e finale en moest in deze eerste knock-outwedstrijd naar Zelhem tegen de kersverse fusieclub ZZC’20. Weliswaar nog spelend in het ‘oude’ tenue (pas vanaf 1-8-2020 gaan alle teams van Zelhem en Zelos in het nieuwe fusieclubtenue ‘donkerblauw-geel’ spelen) moest ZZC’20 JO15-1 zich gewonnen geven, want Vorden JO15-1 won met 0-1 en plaatst zich zodoende voor de kwartfinale. Vorden JO15-1 speelt op 11 maart thuis tegen Gendringen JO15-1 dat gisterenavond won van FC Trias JO15-1.