De KNVB heeft op verzoek van ons zelf of één van onze tegenstanders bij zowel het 1e elftal, 2e elftal als bij de JO19-1 en JO15-1 een aanpassing gedaan in het schema. Allereerst is de 1e en 3e speelronde van de bekerpoule van het 1e elftal omgedraaid en dit houdt in dat ons 1e elftal nu eerst op zondag 4 september een thuiswedstrijd speelt om 12.00 uur tegen Voorwaarts Twello en de poule afsluit op zaterdag 17 november om 15.00 uur in Doetinchem tegen DZC’68. Het 2e elftal speelt haar 3e bekerwedstrijd thuis tegen AZC 2 en deze is verplaatst naar donderdagavond 15 augustus. Bij de fase 1 indeling van JO19-1 was er nog maar een poule van vijf en de openstaande plek is ingenomen door VOGIDO JO19-1. Bij de JO15-1 was (net als de JO19-1 in de Hoofdklasse) per abuis Neede JO15-2 ingedeeld. Deze ploeg is verdwenen uit deze poule en daarvoor in de plaats is VVO JO15-1 uit Velp gekomen. Voor het gehele oefen- en ook eerste bekerwedstrijden kun je op onze site kijken naar menu ‘programma’.