oliebollenactie

Vorden 15 december 2015 – Afgelopen zaterdag heeft de voetbalvereniging met veel succes oliebollen verkocht op de pleinmarkt bij onze sponsor de Welkoop van Wim Weenk. In samenwerking met bakkerij van Asselt werd er de gehele dag oliebollen gebakken. Aan het einde van de rit was er ruimte voor een donatie van € 250,– aan de maatschappelijk partner van het 25e Wim Kuijpertoernooi, Cycleteam Vorden, en kon er tevens met tevredenheid een mooi bedrag bijgeschreven worden.

Het is al een paar jaar een bekend gezicht bij de pleinmarkt tijdens de kerstperiode bij de Welkoop in Vorden; de fraaie geel-zwarte marktkraam met daarbij enkele leden van de Wim Kuijpercommissie die oliebollen te verkopen ten behoeve van het Kuijpertoernooi en de v.v. Vorden. Ook dit jaar stonden Hans, Ard, Oscar, Jan, Ernst, Theo en Mini de hele dag oliebollen te bakken, waarbij het beslag en het materiaal beschikbaar werd gesteld door onze sponsor Bakkerij van Asselt. Aangezien dit jaar er een mooi één-tweetje was gemaakt met de maatschappelijk partner van het 25e Wim Kuijpertoernooi, CycleTeam Vorden, kon er een mooi bedrag worden overgemaakt dat deze sportieve fietsers altijd besteden aan een goed doel. Het CycleTeam Vorden had daarentegen tijdens het toernooi de gehele dag met mountainbikes van Profile Bleumink Tweewielers clinics gehouden voor enthousiaste en sportieve bezoekers aan het laatste Wim Kuijpertournooi.

Aan het einde van de dag werd er moe maar voldoen en met veel plezier terug gekeken naar deze verkoopactie van 2015 en kon er na aftrek van de kosten een fraai bedrag van rond de duizend euro bijgeschreven worden. Wederom was er sprake van een geslaagde actie, waarbij de dank uit gaat naar Wim Weenk van de Welkoop, Dick van Asselt van Warme Bakker van Asselt en de leden van de Wim Kuijpercommissie van v.v. Vorden.