Donderdag 4 september 2014,

Op onze website worden de komende twee weken de teampagina’s weer geactualiseerd. Op deze pagina komt een elftalfoto te staan en tevens ‘online’ vanuit ons eigen mijnclub.nu systeem het programma, de uitslagen, de stand en overige teaminformatie.

Iedere leider krijgt van onze wedstrijdsecretarissen één dezer dagen een mail met daarin de uitleg over de teampagina en de betreffende inlogcode’s . In mijnclub.nu is het dan mogelijk om als leider alles over jouw team rondom wedstrijden te registreren. Iedere week wordt automatisch het programma vanuit de KNVB ingeladen en is dan ook direct zichtbaar op onze website.

Naast de teampagina’s hebben wij ook een aparte menubutton ‘wedstrijden’ en hieronder is het algehele programma te zien voor alle teams van v.v. Vorden en ook kun je hier de uitslagen bekijken.

Om de site nog interactiever te maken en de functie van clubblad volledig over te laten nemen, willen wij de leiders en spelers stimuleren om wedstrijdverslagen te maken. Via mijnclub.nu is het mogelijk om van iedere wedstrijd een verslag te maken in mijnclub.nu met daarbij eventueel ook nog een foto. Deze verslagen zijn ook direct op onze website terug te vinden. Inmiddels hebben wij deze pagina in onze eigen clubkleuren weer laten geven.

Aanstaande vrijdag wordt onze nieuwe website gelanceerd en ook op deze site worden natuurlijk de teampagina’s en het programma, uitslagen en wedstrijdverslagen gedeelte volledig overgenomen.

Klik hiervoor de uitleg van de teampagina in mijnclub.nu.