agenda website vorden

Vorden – 1 april 2015 – Tijdens wedstrijddagen wordt n.a.v. het KNVB-programma de kantinebezetting en zaterdagdienst ingeroosterd en hebben wij door de groei in de laatste jaren hierop de organisatie aangepast (zaterdagdiensten, kantinebezetting, scheidsrechters enz.). Maar ook door de week merken wij de laatste jaren steeds vaker dat door de groei van de vereniging de drukte op ons Sportpark erg toe neemt en er diverse activiteiten op onze accommodatie worden gehouden. Om goed inzicht te krijgen, de sleutelregeling goed toe te kunnen passen, eventueel de kantinebezetting te bepalen en natuurlijk om dubbele bezetting te voorkomen, dient het geregistreerd te worden en daarvoor wordt de agenda op de website gebruikt.

Nu wij ook steeds vaker het sportpark en de bestuurskamer en/of de kantine voor andere doeleinden willen en kunnen gebruiken (wielrenevenement, hardlopen, Yunio, Voetbalschool enz.), is het belang van een goede agendafunctie steeds groter geworden. Wij merken dat de (meeste) evenementen, vergaderingen enz. keurig worden doorgegeven aan de webredactie, maar wij willen hierbij nogmaals oproepen om alle commissies, elftallen, werkgroepen enz. enz., die de kantine, bestuurskamer of commissiekamer willen gebruiken, een mail te sturen naar de webredactie met naam van het evenement, de tijden en de gewenste ruimte. De agenda zal dan direct aangepast worden op de website zodat een ieder die hiermee te maken heeft en verantwoordelijk is voor de planning direct kan zien wat het programma voor die week is.

De agenda is altijd rechts onderin de website te vinden. Standaard staan hier de eerste 5 evenementen/vergaderingen enz. vermeld. Als je op een evenement dubbel klikt krijg je uitgebreidere informatie te zien en tevens is het mogelijk om een week- of maandagenda in beeld te krijgen door te klikken op ‘view calendar’. Tenslotte is het ook mogelijk om via de button ‘subscribe’ de agenda van de v.v. Vorden te integreren in jouw persoonlijke agenda van Outlook. Dit laatste is ook mogelijk per evenement.