michael vet

Zaterdag 7 maart – Aankomende zondag staat de uitwedstrijd tegen Warnsveldse boys op het programma voor Vorden 1. Blijven er de komende tijd weer punten gepakt worden na de winst van vorige week. Michael Vet blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag zijn de eerste drie  punten na de winterstop gepakt. Wat voor een impact hebben deze drie punten na het verlies van de eerste wedstrijd op de groep?

Het heeft absoluut een positieve werking gehad op de groep. We geven altijd alles, maar soms heb je die winnende mentaliteit nodig om een wedstrijd over de streep te trekken. Je merkt dat die nu ontzettend aanwezig is binnen het team. We zijn dan ook van plan zondag weer de punten mee naar huis te nemen.

Je speelt dit seizoen zowel in het eerste als tweede elftal van Vorden. Hoe ervaar jij dit?

Het is altijd aan de trainer om te beslissen met welk team ik ga spelen. Ik waardeer dan ook alle minuten die ik bij het eerste elftal krijg, maar ik vind het ook leuk om met het tweede mee te doen. Het tweede is minstens zo gemotiveerd als het eerste. Ik merk wel dat het niveau bij het eerste hoger ligt dan bij het tweede. Desondanks hebben de spelers van het tweede veel kwaliteit. Het is ook een hechte groep. Ik ben blij dat ze mij accepteren om zondags met hun mee te doen.

Wat zijn je ambities voor de komende jaren?

Ik wil alleen maar beter gaan voetballen en ik leer nog heel erg veel. In het eerste zitten helpt daar wel veel bij. Hopelijk kan ik nog heel erg groeien in het spel.

Heb jij de eerste wedstrijd tegen Warnsveldse Boys meegedaan? Wat verwacht je zondag voor een wedstrijd?

Ik heb de vorige keer tegen Warnsveldse Boys meegedaan. Ik kwam er als een late wissel in. Ik weet het nog heel goed dat we wonnen met 6-0. Ik scoorde het laatste doelpunt. Dit was mijn eerste doelpunt voor het eerste. Met die winst zijn wij periode kampioen geworden. Daarna was er een groot feest.
Ik hoop dat het zondag weer wordt zoals de thuiswedstrijd, maar ik denk dat het lastig gaat worden. We spelen natuurlijjk uit in Warnsveld. Warnsveld heeft ook kunstgras en de vraag is of dat mee of tegen ons gaat werken in het spel. De teamgeest van Vorden is zeker goed, dus hopelijk nemen wij de drie punten mee naar huis.