Een weekend waarin de ene verrassing groter was dan de andere. Op Ajax na lieten alle toppers punten liggen. Feyenoord speelde nog gelijk tegen Fortuna Sittard, maar PSV en AZ verloren beiden verrassend van respectievelijk FC Groningen en Excelsior.

Lynn Hartman wist dit goed te voorspellen. Zij voorspelde maar liefst 4 wedstrijden volledig goed, waaronder Excelsior – AZ. En bij 4 andere wedstrijden scoorde ze 7 van de maximale 10 punten. Hierdoor kwam ze op een totaal van 68 punten en liet ze de rest ver achter zich. Erwin Hengeveld was zaterdag nog koploper, maar moest genoegen nemen met de 2e plek met 56 punten.

In het algemeen klassement deed Henri Eggink goede zaken. Hij was 3e in de weekuitslag met 54 punten, maar klom hierdoor wel naar de nummer 1 positie in het algemeen klassement. Twan Jansen scoorde iets minder. Alhoewel zijn score met 45 punten prima was, moet hij wel een plekje inleveren.

Voor de weekuitslag klik hier.

Voor het algemeen klassement klik hier