Vorig jaar in september 2021 werd er voor het eerst een onderling toernooi georganiseerd voor vijf deelnemende G-teams uit de regio in Loenen. Samen met Loenermark, Oeken, SV Twello, Witkampers speelde het G-team van v.v. Vorden drie wedstrijden in een toernooivorm op de velden van Loenermark. In november zou dit toernooi in Vorden worden georganiseerd, maar de corona-maatregelen hielden dit tegen en nu staat het daarom komende zaterdag op het programma. Een prachtig initiatief van de vier deelnemende verenigingen om zodoende het G-team naast de wekelijkse trainingen ook een wedstrijdvorm aan te bieden. Vanaf 10.00 uur worden de wedstrijden gespeeld op het kunstgrasveld van v.v. Vorden en aangezien het een inhaalweekend betreft zijn er daarnaast alleen nog 3 wedstrijden in de middag gepland van de MO19-1, JO15-3 en de MO17-1. Komt allen naar het Euro Planit Buitensportpark en moedig ons G-team aan in het onderlinge toernooi van de vier genoemde verenigingen.

Het G-team van v.v. Vorden tijdens de wedstrijden in Loenen bij v.v. Loenermark (september 2021).