Deze wedstrijd willen we graag snel vergeten. Vorig jaar tegen dezelfde tegenstander met 3-1 gewonnen en dus nu vol goede moed en vertrouwen de wedstrijd in. Echter al snel bleek dat we hier vandaag weinig tegen in te brengen hadden en we hierdoor ook het lef niet hadden om echt vooruit te spelen en het hun lastig te maken op hun helft. Nee, de gehele wedstrijd speelde zich meer af aan onze kant waar ze met enkele zeer goede speelsters ook makkelijk het doel vonden en wij gewoon geregeld kansloos waren. Hier kon ook niemand elkaar de schuld van geven omdat we op alle posities gewoon net iets te kort kwamen. Jammer maar ja, hier is niets aan te veranderen. je probeert nog van alles maar het verschil in niveau was gewoon te groot. rust 0-3 en eindstand 1-8 was het resultaat omdat Samantha na aangeven van Dione nog een eretreffer voor ons maakte. ja, dit was niet de start die we ons hadden voorgesteld. Het is ook gewoon zo dat onze tegenstander van vandaag ook gewoon kampioen in de 3e klasse kan worden en dus echt gewoon te laag spelen. Dus met frisse moed er weer tegenaan om komende week de punten mee naar huis te nemen als we tegen CCW’16 (Cupa-Wilp) moeten spelen. dus schouders er onder met elkaar als team lekker spelen en zorgen voor plezier in het veld!