Ter voorbereiding van de aanleg van het kunstgrasveld, dat gepland staat op maandag 1 februari 2021, worden deze weken de velden 2 en 3 ontmanteld en klaar gemaakt voor de heropbouw. Op de plek van veld 3 komt het nieuwe kunstgrasveld te liggen en rondom veld 2 komt een geheel nieuw hekwerk, inclusief ballenvangers te staan. Vorige week zaterdag heeft een groep van 5 vrijwilligers al de ijzeren buizen rondom veld 3 verwijderd en vandaag zijn 12 vrijwilligers bezig geweest om het 2e veld te ontzien van de ijzeren buizen, de ballenvangers van veld 2 en 3 neer te halen ,de dug-outs te demonteren waardoor deze op een later tijdstip verplaats kunnen gaan worden en ijzeren/metalen matten die achterop veld 2 tussen de betonnen palen waren geplaatst te verwijderen. Volgende week zaterdag staat het verwijderen van de betonnen palen op het programma en eventueel nog enkele klussen die vandaag zijn blijven liggen. Zodoende willen wij voor de jaarwisseling veld 2 en 3 klaar hebben voor de start van de aanleg van het kunstgrasveld en het pannaveldje. Ben je in de gelegenheid om volgende week zaterdag, 19 december 2020, nog een handje te helpen, geef dan je naam door aan Wilbert de Leeuw (accommodatie@vvvorden.nl).