Zondagmiddag was bij de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen onze hoofdsponsor BSV de ‘sponsor van de week’ en kreeg zodoende bij aanvang van de wedstrijd de gelegenheid om op de foto gezet te worden. Voor directeur/eigenaar Henri Barendsen was dit een mooi moment, aangezien hij een dag van tevoren de oplevering van het hekwerk had gerealiseerd. Naast de ballenvanger werden zowel aan de linker- als aan de rechterkant  de gehele achterlijn van het hoofdveld voorzien van een nieuw hekwerk met aan zowel de voor- als achterkant een ophangingssysteem voor reclameborden. Dinsdag- en donderdagavond had o.a. de dinsdagploeg de oude ophanging en reclameborden al verwijderd samen met de uit 1969 geplaatste betonpalen. Zaterdagmorgen (ze waren precies op tijd klaar voor de wedstrijd om 14.00 uur van de JO19-1) had Henri samen met zijn medewerkers (en sv Rattispelers en v.v. Vorden supporters) Hans en Arjan Berenpas, spelend lid en keeper van het 5e elftal Ronald de Beus en de vrijwilligers/ouders en supporters van het damesteam Gerard Garritsen (GAIT), Eelco Pierik (Pierik Zonwering & Veranda’s) en Richard Hartman (Hartman Kunststof Dakbedekking) de klus op zaterdagmorgen geklaard en zondagmiddag kon iedereen genieten van deze absolute verbetering en verfraaiing van het hoofdveld.