De Technische Jeugdcommissie (TJC) was al enige tijd op zoek naar een nieuwe coördinator JO9. Maar het bleek niet zo makkelijk om een geschikte coördinator te vinden voor onze jongste leden.
Uiteindelijk is het de TJC ook gelukt om deze vacature in te vullen, waarbij het gezegde: “Save the best for last” zeker van toepassing is.
Barbara Wullink zal met ingang van het nieuwe seizoen de functie van coördinator JO9 gaan vervullen. Barbara zal zitting nemen in de TJC en als eerste aanspreekpunt fungeren voor trainers, leiders en ouders. Robin Verstege zal Barbara helpen bij het uitvoeren van haar taken en haar eventueel vervangen daar waar nodig.
Met zowel Barbara (speelster Dames 1) en Robin (keeper Vorden 1) komt een lang vervulde wens vanuit de TJC in vervulling om meer betrokkenheid te krijgen vanuit ons eerste elftal binnen de jeugdopleiding. Daarnaast is sinds kort Michiel Barink, speler van Vorden 2, lid van de TJC in de rol als coördinator JO17/JO19. Met Barbara, Robin en Michiel kan de kennis en ervaring vanuit onze selectie elftallen weer direct terugvloeien naar onze jeugd.
Daarnaast heeft de aanstelling van Barbara nog één heel groot voordeel. Sinds afgelopen seizoen is Annemieke Breukelaar al coördinator van al het meidenvoetbal bij onze vereniging en met de aanstelling van Barbara bestaat de TJC nu uit twee vrouwen. Daarmee is de samenstelling van de TJC nu meer in verhouding met onze huidige ledenopbouw. Barbara heeft zelf diverse meidenteams doorlopen en kan ook daarmee van waarde zijn voor de TJC.