Dat we het met wederom veel invallers moesten doen, is al geen verrassing meer. Wel dat er tegen de nummer 3 uit onze competitie iemand zijn debuut maakte !! Nou was Marnix Schoppers wel gewend om in geel/zwart te spelen, als speler van Ruurlo, maar het Vordenshirt stond hem ook uitstekend. Als je dan ook nog binnen 10 minuten je eerste goal scoort, dan kun je wel spreken van een geslaagd eerste optreden. De bal viel  viel uit een corner pardoes voor zijn voeten, en Marnix tikte prima binnen met links. Een prima start dus van de thuisploeg. Echter de wedstrijd ging mooi tegen elkaar op. Vorden combineerde wat makkelijker, maar met de snelle voorwaartsen van Warnsveld was het oppassen geblazen. Deze gave, snelheid is nog steeds geen kwaliteit, koste ons de tegentreffer. Frank moest zijn tegenspeler laten gaan, en één op eén met Joris maakte de spits geen fout. Lang bleef de gelijke stand niet op het bord staan. Binnen 3 minuten hadden we de voorsprong weer te pakken. Niels legde een vrije trap in de loop bij Rob. Inderdaad, zijn schoenen waren gerepareerd, en dat bleek het verschil te zijn. In tegenstelling tot vorige week scoorde hij nu wel. Hij passerde de keeper en tikte binnen. Zijn zwager zat jaloers langs de kant te kijken, en snapt nu nog niet dat hij toen wel geblesseerd raakte en Rob niet !! ( Loenermark uit red.)  Beide partijen kwamen tot de rust niet meer tot scoren. Na rust veranderde het spelbeeld ten gunste van Vorden. Nu was het de bovenliggende partij, en heel af en toe waren er wat speldenprikjes van Warnsveld. En als die er waren, dan greep de defensie in. Arjan speelde een sterke pot aan de linkerkant, en als er dan toch eens op de goal geschoten werd, dan stond Joris op de goede plaats. Het vertrouwen in elkaar groeide met de minuut en kwam mooi tot uiting in de 3e goal. Laatste man Marnix schoof door naar het middenveld, en wist met een pass de defensieve middenvelder Rob in het strafschopgebied te bereiken. Ook deze bleek een linkerbeen te hebben en scoorde de tweede van de dag. Wat een beetje schoenen al niet doen. Dit was helaas weer iets te vroeg geschreven, want ook nu had meneer materiaalpech. Dit keer betrof het een veter, met sommige jongens is het ook altijd wat. Er is al gecollecteerd voor een paar O’Hara’s met klittenband !!! Van Warnsveld is verder niets meer vernomen, al zal Joris het hier niet mee eens zijn. Hij kreeg nog een vervelend tikje omdat hij wel op tijd bij de bal was, en de aanvaller niet. Van kwade opzet was geen sprake, wel van een beroerde timing. Oja Bram hadden we nog niet genoemd, want ook hij had nieuwe Dutchy’s aangeschaft na vorige week. En wat doe je daar mee ……. juist …scoren !! op aangeven van Jurjen, die nu eens in de spits stond in plaats van in de goal, schoot hij verwoestend hard binnen. Gelukkig had de scheids(Bas Abbink, mooie goal later op de dag bij Vorden 1) een horloge met doellijn technologie, anders hadden we niet geweten of de inzet de lijn wel gepasseerd had.   Normaal wordt zo”n uitstekende overwinning uitbundig gevierd, maar er moesten nog andere zaken afgehandeld worden. Het plaatjes boek was voor de wedstrijd al een dingetje, maar na de wedstrijd werden de lijstjes doorgenomen en menig boek is ondertussen vol. Dat Rob zijn zoons zelfs als koerier inzet is in het belang van de voetbalvereniging Mees en Sep, dus niet zeuren !!!