Het seizoen 2022-2023 is van start gegaan en ondanks dat wij nog midden in de vakantieperiode zitten, heeft onze penningmeester (bestuurslid Financiën) Kees Jansen in de afgelopen week samen met onze secretaris Oscar Rondeel, de seizoenpas, en de bijbehorende brief in elkaar gezet om zodoende al onze 575 leden te informeren. We starten dit seizoen bij v.v. Vorden met 268 jeugdleden (pupillen en junioren) en 257 seniorenleden. Van deze laatste groep zijn er 217 die als spelend seniorenlid (we hebben dit seizoen 7 seniorenteams, 2 damesteams, een G-team en een 45+ team) geregistreerd staan en 40 als ‘niet spelend met pasje’. Naast deze 525 bondsleden hebben wij ook nog 50 ‘slapende’ oftewel verenigingsleden, die het totaal dus op 575 brengt. Nog steeds stijgt het aantal leden, waarbij wij dus in 2012 het 450e lid, in 2015 het 500e en in 2018 het 550e lid hebben mogen begroeten. Wel zien wij een verschuiving in de leeftijdscategorieën, waarbij het vooral opvalt dat in de laatste vier jaar het aantal seniorenleden enorm is gegroeid (in 2015 155 en nu dus 217, waarbij de gemiddelde leeftijd trouwens 24,8 jaar en dus jong is) en bij de allerjongsten (5 t/m 10 jaar) het aantal leden is gedaald van gemiddeld zo’n 85 á 90 van 2010 t/m 2015 naar nu 43 leden. Het aantal meiden en dames is ook enorm gegroeid de laatste 10 jaar en was het percentage op de gehele club in 2010 nog 4,8%,, nu is dit met 98 op de 525 dus 18,9 % . Wij starten dit seizoen voor het eerst in ons bestaan zelfs met twee Vrouwenteams op de zondag, samen met 3 juniorenteams (MO13, MO15 en MO20) op de zaterdag. Deze week ontvangen alle 575 leden de brief en de seizoenpas in de bus.

Klik op de pagina van deze website, ledenadministratie, om alles te weten te komen over ledenregistratie, contributie en de inning en het betalen hiervan. Tevens kun je op onze pagina, Lid Worden, alle informatie vinden om je aan te melden als lid. Vooral voor onze jongere spelers  is het belangrijk om te weten dat je vanaf woensdag 25 augustus gewoon vrijblijvend en geheel gratis mee mag doen met de ‘Techniektrainingen’ op de woensdagmiddag onder leiding van Han Piels en zijn assistenten. Heeft je zoon/dochter echt interesse in het voetbal en wil hij/zij graag op zaterdag voetballen dan dient hij/zij opgegeven te worden via deze website.

Naast de bonds- en verenigingsleden hebben wij ook nog de mogelijkheid om donateur te worden van onze vereniging en daar heeft de v.v. Vorden er op dit moment 152 van geregistreerd. Tevens is het ook nog mogelijk om onze club te steunen als ‘Club van 50’ lid en daar staat de teller nu keurig boven de 100.

Start van het seizoen

Trainen van de selectie (Vorden 1 en Vorden 2)                            : Vanaf donderdag 4 augustus

Start trainingen overige elftallen van O8 t/m lagere senioren   : Vanaf de week van maandag 15 augustus

Start eerste woensdagmiddagtraining                                           : Woensdagmiddag 24 augustus