Ajax herstelde zich enigszins van de blamage tegen Napoli. Het won, met hangen en wurgen, van FC Volendam en pakte toch de 3 punten. In de Keuken Kampioen Divisie wist De Graafschap het Heracles Almelo zeer lastig te maken, maar uiteindelijk wisten de Heraclieden 3 punten te pakken en daardoor de 1e periode te veroveren. In Duitsland was de kraker tussen Borussia Dortmund en Bayern Munchen. Bayern leek met de zege aan de haal te gaan, totdat Borussia in de blessuretijd de 2-2 scoorde en het een gelijkspel werd.

Al deze uitslagen zorgde ervoor dat alles dicht bij elkaar staat. Zo hebben we 3 koplopers. Jan Eggink, Jeroen de Jonge en Johan Verstege hebben allemaal 36 punten. Johan en Jan danken deze score aan het 1-1 gelijkspel van NEC tegen Excelsior, wat hun beiden 10 punten opleverde.

Achter deze 3 koplopers is het Stan de Beus die met 33 punten de nummer 4 is. Herman Vrielink completeert de top 5 met 31 punten.

Morgen zijn er nog diverse topwedstrijden. Zo is er de kraker tussen Feyenoord en FC Twente. Heeft PSV de lastige uitwedstrijd naar sc Heerenveen en datzelfde geldt voor koploper AZ. Zij hebben een lastige uitwedstrijd bij FC Utrecht. Daarnaast is er ook de derby tussen de vrouwen van Vorden en Pax. Wie gaat er in deze derby met de 3 punten aan de haal?

Morgenavond weten we meer en brengen we jullie op de hoogte van de einduitslag en de tussenstand.

Wil je weten waar jij momenteel staat, klik hier.