Nadat afgelopen weekend de jeugdelftallen en de lagere senioren de aftrap hadden verricht van de voorjaarscompetitie en dus de 2e helft van het seizoen, staat het komend weekend wederom in het teken van competitievoetbal. Een aantal elftallen zoals de JO13-1, MO19-1 en Vorden 4 komen as. zaterdag en zondag voor het eerst in actie, aangezien zij vorige week niet waren ingepland of de wedstrijd geen doorgang kon vinden i.v.m. corona/quarantaine.  Voor Vorden 1 en Vorden 2 staat er nog geen competitiewedstrijd op het programma en vandaar dat het 2e elftal onder leiding van Luc Feukkink een oefenwedstrijd speelt in Gaanderen tegen VVG’25 2. Vorden 1 speelt, nadat afgelopen zondag Grol 1 de tegenstander was, aanstaande zondag een oefenwedstrijd tegen 1e klasser FC Winterswijk. Zodoende komt de gehele vereniging in actie en staan er maar liefst 25 wedstrijden op het programma, waarbij tot nu toe alleen Vorden 3 (verplaatst naar 27 februari) en Vorden JO17-1 tegen FC Eibergen JO17-1 niet door gaan.

Vorden 1 tegen FC Winterswijk in de 2e klasse I, seizoen 2017-2018: