Afgelopen zaterdag was de eerste ‘Kofferbakverkoop’ bij v.v. Vorden een groot succes met maar liefst 85 pakketten die er verkocht werden. Een mooi bewijs dat wij met alle leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren gezamenlijk de schouders eronder zetten om de club door deze zware tijd te loodsen. Komende zaterdag, 18 april, is de tweede kofferbakverkoop en wederom van 11.00 tot 12.30 uur met ditmaal twee extra pakketten in samenwerking met AH en de Vordense Tuin. Naast de drie vaste borrelpakketten voor 25 euro (Bier, Wijn en/of Fris) is het ook mogelijk een boodschappenpakket van de AH Grotenhuys (ter waarde van 40 euro) voor 25 euro te kopen en/of een fraaie bos bloemen van de Vordense Tuin voor dit bedrag. Wij willen namelijk ook namens de vereniging iedereen oproepen om onze lokale ondernemers en onze sponsoren juist nu in deze tijd ook te ondersteunen. Met behulp van deze actie kunt u direct de daad bij het woord voegen en een AH-pakket of een bos bloemen van de Vordense Tuin afnemen. Wanneer u ervoor kiest om deze laatste 2 opties te kiezen dan krijgt u van ons een waardebon en deze kan vanaf maandag 20 april ingeleverd worden bij de betreffende ondernemer. Kom zaterdag langs in de van alle corona-maatregelen voorziene v.v. Vorden ‘Drive-Inn’ en neem ook uw statiegeldflessen mee (van vorige week). In de komende weken gaan wij namelijk iedere zaterdag een dergelijke drive-inn organiseren en nemen ook al het statiegeld van uw af.