Het project ‘Kunstgrasveld’ heeft ervoor gezorgd dat ons Sportpark enorm is verbeterd met de komst van het BuitenSportPlein, het Pannaveld, het kunstgrasveld, nieuwe omheining veld 2, nieuwe LED-verlichting en de komst van een oefenstrook inclusief ballenvangers. De dinsdagploeg heeft maar een korte zomerstop gekend en is alweer drie weken volop aan het werk om onze accommodatie en het groen om onze velden heen goed te onderhouden, te verbeteren en schoon en netjes te houden. Afgelopen week hebben ook de bestuurskamer, de kantine, de bespreekruimte, het massagehok, het ballenhok en de kantinehal een flinke schoonmaakbeurt gehad en is de accommodatie weer in gereedheid gebracht om de start van het seizoen soepel te laten verlopen. Toch moeten er nog enkele werkzaamheden verricht worden om ervoor te zorgen dat zaterdag/zondag 4/5 september het seizoen echt goed kan beginnen. Daarvoor hebben wij een klussen- en schoonmaakdag georganiseerd op zaterdag 28 augustus.

• De tribune moet aan de beide zijkanten nog schoon gemaakt worden en tevens dienen de ramen van de tribune gewassen te worden
  • De beide dug-outs op het hoofdveld (1e veld) moeten schoon gemaakt worden
  • De reclameborden dienen schoon gemaakt te worden (blijven dit seizoen verder gewoon hangen). Op dinsdag 24 augustus gaat de sponsorcommissie samen met de dinsdagploeg de betreffende borden verhangen en tevens de nieuwe borden erin plaatsen.
  • Het vangnet moet in de ballenvanger achter de oefenstrook opgehangen worden
  • Witte tent en inhoud bij de kleedkamer-ingang dient opgeruimd te worden
  • Buitenkant (gele boei, overkapping en houten kozijnen en ramen)  van de kleedkamers, bestuurskamer en kantine dient schoon gemaakt te worden

Wij willen graag 2 spelers per seniorenelftal en 2 per JO19-1, JO19-2 en MO19-1, zodat wij met enkele overige vrijwilligers op een aantal komen van 25 vrijwilligers. Je kunt dan kiezen om in de ochtend te komen werken (08.30 tot 12 uur) of in de middagshift (13.00 uur tot 16.00 uur).  Geef je vast op via accommodatie@vvvorden.nl, zodat wij alvast een indeling kunnen maken van de ochtendgroep (10-12) en de middaggroep (10-12) en weten voor hoeveel mensen wij een lunch dienen te regelen.