Zaterdag 10 juli is het dan zover, de ruim 90 mooie prijzen van de m2-verloting zullen dan worden getrokken tijdens de vrijwilligersdag.  Alle deelnemers kunnen vanaf 13 juli 14:00 via de website van v.v. Vorden zelf kijken of ze in de prijzen zijn gevallen. Wilt u alvast weten met welke lotnummers u deelneemt, kijk dan naar de bijgevoegde PDF. Heeft u zaterdagmiddag na de trekking een prijs, dan kunt u deze de komende 3 dinsdagen tussen 19:00 en 20:00 uur op halen bij ons clubgebouw de Ark aan de Oude Zutphenseweg 11. Van eider individueel lot kan de organisatie het e-mail achterhalen en zullen de prijswinnaars een mailtje krijgen, indien de prijzen niet zijn afgehaald.

Hoe gaat de trekking in z’n werk ? De totale prijzenpot van 90 prijzen zal in 3 etappes worden getrokken door aantal vrijwilligers en de lotnummers worden gekoppeld aan de prijzen. Tenslotte worden de winnende lotnummers zondag bekend gemaakt via de website.

Voorbeeld 1:

De naam ‘Loempia-tje’  heeft voor 20,– m2 gekocht.  ‘Loempia-tje’ krijgt hiervoor 2 lotnummer, namelijk lotnummer 573-1 en 573-2. Valt een van beide nummers op een prijs, dan wordt de naam ‘Loempia-tje’ gekoppeld aan de prijs en weet de persoon wie aan ‘Loempia-tje’ gekoppeld is dat hij/zij deze prijs heeft gewonnen. Weet je niet meer onder welke naam je de m2 hebt gekocht? Geen nood, want via jouw mailadres, die wij alleen voor deze verloting nog even hebben vastgehouden, zullen wij jouw alsnog proberen te bereiken.

Voorbeeld 2:

Naam : ⚽⚽ Vorden 7 ⚽⚽ heeft voor totaal 4.100,– m2 gekocht en krijgt daartoe 410 lotnummers, namelijk lotnummers 500-1 t/m 500-410. Valt op een van deze nummers een prijs, dan wordt de naam ‘Vorden 7’  gekoppeld aan de prijs en weet de betreffende persoon dat hij met zijn team iets heeft gewonnen. Degene die onder zijn naam namens Vorden 7 de m2 heeft gekocht heeft dus prijs. Het is aan deze persoon dat hij dan zelf de prijs gaat verloten onder zijn of haar teamgenoten indien dat van toepassing is.

Bekijk hier welke lotnummers aan welke (Team- en Bij) namen zijn gekoppeld : lotnrs deel I m2 actie final v8.0