De 1e ronde van de bekercompetitie zit erop en dit houdt in dat alle vorden teams in hun betreffende poule drie wedstrijden hebben gespeeld. Deze 1e ronde van de beker, waarbij meestal alleen de poulewinnaar door gaat naar de 2e knock-out ronde, zorgde veelal voor prima oefenwedstrijden naast de trainingen in de voorbereiding op de competitie 2019-2020. Het Vorden JO15-1 team heeft als poulewinnaar de 2e ronde bereikt en zal naast dus naast de Achterhoek Cup ook nog spelen in de 2e ronde van de beker, waarschijnlijk in oktober/november. De voorbereiding op de competitie is dus deze week beëindigd en komend weekend zullen de eerste competitiewedstrijden gespeeld worden. Alle 28 teams van v.v. Vorden zullen in actie komen en op zaterdag en zondag hun eerste minuten in dit nieuwe seizoen gaan maken.