Bij de voetbalvereniging Vorden wordt de communicatie naar de (oud)leden, supporters, sponsoren, vrijwilligers, ouders en overige belangstellenden veelal ‘online’ gedaan. De website is het belangrijkste medium, maar ook via Social-Media zoals Facebook, Instagram en Twitter wordt veel gecommuniceerd. Sinds deze week heeft de Webredactie een vijfde medium geopend en wel een eigen YouTube-kanaal. Met behulp van jeugdlid Yun Wentink is dit kanaal vandaag officieel ‘online’ gegaan en dat geeft de mogelijkheid voor v.v. Vorden om video’s, filmpjes en afbeeldingen in videovorm speciaal op dit kanaal te plaatsen. Bovenaan in de werkbalk van onze website is nu ook een vijfde icoontje geplaats, waardoor je rechtstreeks naar het youtube-kanaal van v.v. Vorden kunt gaan.

Een abonnement en een eigen kanaal is de eerste stap die is gezet en tevens is met het eerste ‘filmpje’ van v.v. Vorden het kanaal ook direct benaderbaar. Het filmpje van v.v. Vorden is een compilatie van diverse foto’s door de jaren heen en is inmiddels al 105 keer bekeken en tevens heeft het kanaal ‘v.v. Vorden’ al na één dag haar eerste 8 abonnees. Interesse in het introductiefilmpje van het YouTubekanaal van v.v. Vorden, klik dan hier om het af te spelen.

Om vooral de jeugdige leden en geïnteresseerden van v.v. Vorden te enthousiasmeren en nog meer gebruik te laten maken van ‘online’ communicatie binnen onze verenigingen zouden wij het mooi vinden als naast Yun nog een jeugdlid (j/m tussen 12 en 18 jaar) zitting gaat nemen in de Webredactie van v.v. Vorden. Interesse … mail dan naar Webredactie@vvvorden.nl