Gisterenavond hebben 18 jeugdteams (de allerjongsten waren niet ingedeeld en JO15-1 moest voor de beker voetballen) met hun trainers/leiders en ouders maar liefst 978 loten verkocht in het kader van de Grote Clubactie. Ieder jeugdteam moest zich om 18.15 uur verzamelen en kreeg een pakket van 55 loten mee. Verdeeld over 11 wijken in de kom van Vorden ging vervolgens de ‘geel-zwarte brigade’ langs de deuren om voor 3 euro de loten te verkopen. Om 19.45 uur waren alle teams (alleen JO17-2 maakte er nog een lange avond van 🙂 ) weer terug en hadden zij met elkaar bijna 1000 loten verkocht. In totaal heeft de voetbalvereniging 1250 loten gekocht á 0,60 per stuk en de overige loten worden de komende 2 weken door de seniorenelftallen aan de man gebracht. Ook zullen wij tijdens de thuiswedstrijd(en) van het 1e elftal de 122 gisterenavond overgebleven loten gaan verkopen, zodat wij streven naar een totaalbedrag van 3.750 euro. Gisterenavond kon de penningmeester al de eerste 2.950 euro bij schrijven.

Wij willen hierbij alle trainers, leiders en ouders hartstikke bedanken voor hun tijd, inzet en energie en natuurlijk alle spelers en speelsters van de jeugdelftallen van v.v. Vorden voor hun prima verkoop, klasse gedaan!