Avondvierdaagse Vorden 2024

Programma Avondvierdaagse 2024

De avondvierdaagse wordt dit jaar gehouden van dinsdag 18 tot en met vrijdag 21 juni.

Let op!! Ivm de voorspelde regen voor vanavond gaat de gezamenlijke warming up verzorgd door Indoor Sport NIET door. Iedereen kan zijn oorspronkelijke starttijd aanhouden. Het is niet anders helaas… Poncho aan en gaan!!

De online inschrijving is gesloten, echter kun je je iedere dag vanaf 17.45 bij het Kulturhus aan de inschrijfbalie bij ons inschrijven.

Je kunt je dinsdag aanmelden om nog de hele week mee te lopen en iedere dag om 1 dag mee te lopen. De kosten voor de hele week lopen zijn 8 euro en wanneer je kiest voor één dag betaal je 3 euro. De kosten kun je per pin voldoen.

Wil je met school of een vereniging meelopen, dan dien je dit zélf door te geven aan school of de vereniging. Op die manier weten zij wie er meelopen en kunnen zij zorgen voor een T-shirt.

Starttijden

Dinsdagavond openen we met zijn allen om 18.00 uur met een warming up verzorgd door Indoor Sport.

Daarna kunnen de individuele lopers vertrekken. Alle groepen zijn inmiddels geïnformeerd over hun starttijden. Deze zijn vanaf nu ook te vinden op deze website.

Op woensdag en donderdagavond is het voor de individuele lopers mogelijk om tussen 18.00 en 19.00 uur te vertrekken. Denk eraan om de startkaarten vooraf bij ons op te halen en ook weer bij ons in te leveren aan het einde zodat wij weten dat iedereen terug is. Dit geldt ook voor de groepen.

Ranja en hapje onderweg

Voor de lopers van de 5 km en de 10 km is er ergens onderweg tijdens de route een pauzemoment om te drinken en wat te eten. Dit wordt verzorgd door onze sponsoren.

De lopers van de 2,5 km mogen na afloop van hun wandeling bij het Kulturhus hun drankje en hapje ophalen.

Intocht

Let op! Op vrijdagavond hebben we andere starttijden i.v.m. de intocht. Kijk dus even goed hoe laat je dient te vertrekken!

Routes

Onderstaand hebben wij de routes voor je op een rijtje gezet. Je kan deze eenvoudig downloaden door op de knop van de afstand van jouw keuze te klikken.

Logo avondvierdaagse 2024 vv Vorden