Allereerst wensen wij jullie vanaf de bestuurstafel een voorspoedig, gezond en sportief 2020!

Ondanks enige tegenslagen en het ontvallen van een aantal leden en vrijwilligers kunnen we terug kijken op een goed 2019 met als hoogtepunt het 90-jarig jubileum met een geweldige 6-kamp en feestavond. Om het jaar met elkaar goed in te luiden, nodigen wij u hierbij als lid, vrijwilliger, sponsor, supporter of club van 50 lid van harte uit voor de nieuwjaarsreceptie op 12 januari om 14.00 uur in kantine ‘De Ark 2.0’.

Het is nu weer tijd om vooruit te kijken en er staan ons dit jaar hopelijk weer mooie ontwikkelingen te wachten. Het eerste elftal is na een prima periode aan het einde van de eerste competitiehelft toch weer wat terug gezakt maar we hebben er vertrouwen in dat hoofdtrainer Manfred Graven en zijn staf het team in het linker rijtje kan laten eindigen. Dit vertrouwen is ook formeel vastgelegd door zijn dienstverband met nog een seizoen te verlengen.

In april zal een onafhankelijke commissie haar advies indienen over de mogelijke locatie van de nieuwe school Het Kompaan evenals de sporthal. De intentie is om de buitensport lessen plaats te laten vinden op onze accommodatie maar gezien het acute veldentekort waar we nu reeds mee kampen zal hier een goede oplossing voor gezocht moeten worden. We zullen jullie hierover op de hoogte houden.

Het is jullie ongetwijfeld niet ontgaan dat de kantine en keuken een grondige make-over hebben gehad. Op deze plaats nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Dit jaar staat de renovatie van de toiletten op het programma. Hiervoor zullen o.a. de bijdragen van de Club van 50 en “Hart voor de Achterhoek” worden aangesproken. Daarnaast is hulp van jullie kant natuurlijk hartelijk welkom!

Tot slot willen wij van deze gelegenheid gebruik maken om jullie uit te nodigen voor de Nieuwjaarsreceptie op zondag 12 januari 2020 vanaf 14:00 uur. Op deze middag zullen dan tevens de jubilarissen (3) worden gehuldigd en zal, vanwege het ontbreken van de vrijwilligersavond vorig jaar, de vrijwilliger van het jaar 2018 alsnog bekend worden gemaakt. Voorts gaan we onder het genot van een hapje en een drankje nog even terugblikken op het afgelopen jaar en vooruitkijken naar hopelijk weer een prachtig seizoen!