In de afgelopen 2 maanden heeft vanaf 15 december t/m 25 januari weer het traditionele zaalvoetbaltoernooi in de ‘IJsselstreek’ plaats gevonden. Een initiatief dat destijds in 2005 is gestart door 2 vrijwilligers van Concordia om de jongste voetballers ook in de winterstop lekker aan het voetballen te houden. Sinds 2007 doet v.v. Vorden hier aan mee en ook dit seizoen hebben de geel-zwarte pupillen samen met Concordia, DZC, Kilder, HC’03, Ruurlo, Doetinchem, Basteom, Keyenburgse Boys, PAX, Wolfersveen en Varsseveld met hun diverse pupillenteams de poules op leeftijdsklasse afgewerkt. In 6 regionale sporthallen zijn in de afgelopen weken de wedstrijden afgewerkt en ook in ‘t Jebbink in Vorden was het de afgelopen weken op zaterdagmorgen telkens een drukte van belang. Het heeft al met al weer voor een hoop voetbalplezier gezorgd en vele mooie en spannende wedstrijden. Van alle v.v. Vordenteams heeft de JO11-2 haar poule gewonnen en mag zich dus zaalvoetbalkampioen van 2019-2020 noemen.

Uitslagen zaalvoetbal IJsselstreek 2019-2020

Standen zaalvoetbal IJsselstreek 2019-2020