Het meest in het oog springende verschil tussen week 6 en vorige week is wel het 2 meter hoge hekwerk dat geplaatst is door de groep vrijwilligers op zaterdag 3 april jl. Aan de lange zijde van het kunstgrasveld, aan de zwembadzijde, is in week 6 begonnen met het plaatsen van 2 meter hoge palen en hier tegenaan is een ijzeren hekwerk geplaatst. Dit is tevens gebeurd aan de korte zijde achter het doel van het kunstgrasveld, evenredig aan de Hamelandweg. Op deze palen zijn tevens afgelopen zaterdag vijf meter hoge palen gemonteerd, waarin uiteindelijk de netten worden opgehangen. Het geheel geeft een verzorgd, fraai en mooi omsloten geheel, terwijl het algehele beeld van het Sportpark midden in de bossen wel blijft bestaan.  Sowieso is er in week 7 weer flink opgeschoten met het gehele plan, want ook het pannaveld is voorzien van zand en infill, de belijning is afgerond, de gaten zijn geboord t.b.v. het leunhekwerk en de Dug-Outs zijn geplaatst op zowel het kunstgrasveld als op veld 2. Afgelopen zaterdag hebben vele vrijwilligers weer het tegelpad tussen veld 2 en 3 volbracht, nadat de vaste groep op donderdag en vrijdag al de nodige voorbereidingen hadden getroffen.

Hierbij de link naar de site van Johan Bolink voor een fraaie reportage van de werkzaamheden in de afgelopen week.