Vorden, 5 juni 2018 – Een voetbalvereniging als v.v. Vorden werkt alleen maar met vrijwilligers en kan dus eenvoudigweg niet eens bestaan zonder de 160 vrijwilligers (functies) die ervoor moeten zorgen dat iedere week de 34 elftallen en teams kunnen trainen en spelen. Ieder jaar willen wij graag al deze vrijwilligers iets terug geven, hun bedanken voor de tijd, energie en inzet voor onze club en dat doen wij in de vorm van een vrijwilligersavond. Aanstaande vrijdag is het weer zover en dan zullen wij met z’n allen allereerst naar Enschede gaan voor een excursie en rondleiding bij de Grolsch en daarna vanaf 20.00 uur een gezellige avond houden in de kantine van ons Sportpark.

Beste Vrijwillig(st)er,

Wij willen als v.v. Vorden jouw wederom enorm bedanken voor de inzet, tijd en energie die je dit jaar hebt gestoken in onze club. Samen met jouw hebben in totaal ongeveer 160 mensen zich druk gemaakt als trainer, leider, coach, grensrechter, coördinator, commissielid, barmedewerk(st)er, schoonmaak(st)er, evenementmedewerk(st)er, webredactielid, collecteorganisator of collectant, klusser, dinsdagploeglid, veldploeglid of wedstrijdsecretaris. En met elkaar heb jij ervoor gezorgd dat alle 445 spelende leden in de 34 elftallen en teams ook dit seizoen weer zo’n 70 trainingen hebben kunnen krijgen en 25 wedstrijden hebben kunnen spelen. De voetbalclub is, tegen de verwachting en uitspraken van de gemeente Bronckhorst in, nog weer gegroeid. Wij hebben in 2012 ons 450e lid mogen begroeten, in 2015 ons 500e lid en op dit moment zitten wij aan 525 leden! Ook in de organisatie zijn wij daarom gegroeid want hadden wij in 2010 nog 24 elftallen, in 2015 zaten wij op 30 en afgelopen seizoen hadden wij er zelfs 34. En deze groei is dus ook gepaard gegaan met nog meer functies, een nog grotere organisatie en dus meer vrijwilligers.

Om al deze vrijwilligers te bedanken is er op vrijdag 8 juni een vrijwilligers middag/avond georganiseerd. Ruim 70 mensen zich aangemeld voor de Grolsch tour en het avond programma in ons clubhuis.

Het schema :

15:45 Verzamelen :  diegene die mee gaan met de Grolschtour worden tegen 15:45 verwacht bij clubhuis ‘de Ark’ op ons Sportpark ‘t Grote Veld

16:00 Vertrek : We gaan gezellig met een bus naar de Grolsch, onderweg is er lekker wat te eten en te drinken om in de stemming te komen

17:00 Aankomst : We worden ontvangen bij de Grolsch en de rest is een verrassing

19:30 Vertrek : We verwachten tegen 19:30 weer terug te gaan naar ons clubhuis ‘de Ark”

20:30 Aankomst : 2e deel van de vrijwilligersavond, even lekker napraten met hapje en drankje en ………

21:30 Benoeming van de vrijwilliger van het jaar !

23:00 Einde : officiële einde seizoen 2017/2018 voor alle vrijwilligers 😊

Wie gaan er allemaal mee? Klik op het volgende document (vrijwilligersavond 2018) voor de lijst met de opgegeven vrijwilligers. Staat je naam er niet op en heb je je wel opgegeven via mail of inschrijfformulier, doe even berichtje naar een van de bestuursleden (secretariaat@vvvorden.nl) en je kunst alsnog mee.

Dit geldt ook voor het avondprogramma, kom gerust nog even gezellig aan, je bent van harte welkom!

Bestuur v.v. Vorden

Kees, Oscar, Rien, Hans en Marc