Afgelopen weekend heeft het Quick-toernooi plaatsgevonden op de velden van PAX in Hengelo (Gld) en naast het 1e elftal speelden dit jaar op zaterdag de JO11,13,15 en 17 ook een onderling toernooi met PAX, Ruurlo, Keyenburgse Boys en ZZC’20.

Op vrijdagavond kwam het 1e elftal van vv Vorden in actie tegen PAX. Het eerste half uur was Vorden de overheersende ploeg en kwam het ook verdiend op een 0-1 voorsprong door Musa Dagdelen. In het laatste kwartier werd al een klein beetje zichtbaar wat de 2e helft in zijn geheel het spelbeeld werd, nl. nauwelijks of geen opbouw van achteruit en dus veel onrustig duelvoetbal. PAX drong in de 2e helft steeds meer aan en uiteindelijk kwam ook de verdiende 1-1 op het scorebord.

Zondagmiddag was Ruurlo de tegenstander en in een eenzijdige wedstrijd was Vorden duidelijk de betere ploeg en drukte dit uiteindelijk ook in de score uit. Door doelpunten van Gijs vd Veen, Kris Koning, Nick Ziggers en een speler van Ruurlo werd de eindstand uiteindelijk 4-1. Aangezien PAX met 5-1 won van Keyenburgse Boys, eindigde Vorden op een gedeelde 1e plaats samen met de organiserende vereniging. PAX mocht zich door een beter doelgemiddelde als winnaar betitelen en kon tevens terug kijken op een geslaagd toernooiweekend.

Op zaterdag kwamen er 4 jeugdteams in actie die allen in een poule van 4 een toernooi afwerkten. De JO17-1 en de JO15-1 wonnen alle drie de wedstrijden tegen PAX , Ruurlo en ZZC’20 en werden dus al winnaar gehuldigd. De JO11-1 en JO13-1 speelden ook een prima toernooi en werden beide 2e in de poule waarbij PAX (JO13-1) en ZZC’20 (JO11-1) als winnaar uit de bus kwamen.