Vorden, 9 juni 2017 – Vorden JO9-1 speelt morgen een toernooi in Elst bij Spero en dacht op deze manier het succesvolle seizoen op een mooie manier te mogen afsluiten. Maar vanmiddag hebben zij alsnog een extra en heerlijk toetje ontvangen, want zondag 11 juni zijn zij uitgenodigd door de jeugdafdeling van De Graafschap om in een ‘drieluik’ het op te nemen tegen de Superboertjes en …. PSV JO9-1. De Graafschap organiseert deze zogenaamde ‘TWIN-Games’ (6×6 met keeper op kwart veld) zoveel mogelijk met drie verenigingen zodat er in totaal 6 wedstrijden van 10 minuten gespeeld kunnen worden tussen de diverse teams. De individuele kwaliteiten, het fraaie teamspel en de resultaten van Vorden JO9-1, dat onder andere heeft geresulteerd in een najaarskampioenschap in de 1e klas en een voorjaarskampioenschap in de hoofdklasse, is blijkbaar niet onopgemerkt gebleven en vandaar dat zij zijn uitgenodigd zijn voor deze krachtmeting. De wedstrijden op het terrein van DZC’68 in Doetinchem beginnen om 12.00 uur. Wij wensen de jongens en de begeleiding van JO9-1 heel veel plezier en succes tijdens dit weekend in Elst en Doetinchem!