Er zijn bij v.v. Vorden nog twee teams actief in de bekercompetitie. Vorden 4 heeft zich in de B-categorie weten te plaatsen voor de kwartfinale, nadat allereerst de poule winnend was afgesloten en daarna Varsseveld 4 en Etten 2 waren verslagen. Voor de 1/6e finale is het team van de trainers Ate Barendsen en Daan Wiegerink vrij geloot en weet zich dus nu al zeker van een plaats in de kwartfinale. Bij de jeugd heeft de JO19-1 zich weten te plaatsen bij de laatste 32 ploegen in de bekercompetitie cat. A voor de A-junioren. Vorden JO19-1 heeft allereerst de poule van 6 ploegen bij de start van de competitie gewonnen, door 13 punten uit 5 wedstrijden te halen en o.a. FC Zutphen JO19-1 en Vogido JO19-1 uit te schakelen. Daarna was er een tussenronde waarvoor Vorden is vrij geloot om zodoende te komen tot 32 ploegen. In de 3e ronde (oftewel de 1/16e finale) heeft de ploeg van trainer Bram Oplaat nu streekgenoot AZSV/AD’69 JO19-1 geloot. Het is een bekende ploeg voor de geel-zwarten want in de winterstop heeft men nog geoefend in Aalten en met 4-2 verloren. De wedstrijden van deze ronde worden afgewerkt op zaterdag 18 februari en op 3 maart volgt de loting voor de 1/8e finale (laatste 16). Vorden komt uit in de Hoofdklasse en tegenstander AZSV speelt na de winterstop in de 4e divisie, nadat het in de najaar competitie kampioen is geworden in de Hoofdklasse waarin ook Vorden was vertegenwoordigd.