Vorden, 15 maart 2018 – Afgelopen zaterdag is het juniorenteam van v.v. Vorden JO17-2 (B2) in het nieuw gestoken door sponsor Meeks Meubelen. Hans Wullink van Meeks Meubelen werd bedankt door leider-coach Ferdy van Ditshuizen voor de prachtige geel-zwarte trainingspakken aan de juniorenspelers van JO17-2. v.v. Vorden is zeer content met deze geste van Meeks Meubelen, die ook al jaren reeds als bordsponsor aan de club verbonden is.

Over Meeks Meubelen:

Meek’s Meubelen Landelijk Wonen & Slapen in Vorden, Gelderland, biedt u op een oppervlakte van maar liefst 7.000 vierkante meter een enorme woonbeleving. Met de vijf aansprekende collecties / afdelingen kunt u op alle gebieden slagen voor de smaakvolle en duurzame inrichting van uw woning:

• Lifestyle
  • Klassiek
  • happy@home
  • Sfeervol slapen
  • Relaxfauteuil studio
  • Landelijk wonen

Waarom moet ik een bezoek brengen aan Meek’s Meubelen Landelijk Wonen & Slapen?
Houdt u van een romantische, klassieke, tijdloze of landelijke inrichting en bent u op zoek naar betaalbaar comfort van een hoge kwaliteit, dan is een bezoek aan Meek’s Meubelen in Vorden de moeite meer dan waard. Of u nu op zoek bent naar een bankstel, eethoek, fauteuil, lederen meubelen, een kast, een complete slaapkamer of een relaxfauteuil, op 7.000 vierkante meter in verschillende (onlangs gerenoveerde) toonzalen kun u uw hart ophalen.

Over Vorden JO17-2:

v.v. Vorden is een actieve, sociale en ambitieuze voetbalvereniging met 415 actieve – en 90 stille leden. Met een totaal aan 165 vrijwilligers, 150 donateurs, 110 leden van de ‘club van 50’ en 95 sponsoren is v.v. Vorden de grootste vereniging van Vorden en neemt het een actieve en belangrijke rol in binnen de gemeenschap Vorden. De juniorenafdeling bestaat uit 9 jongensteams en 3 meidenteams. Samen met de buurtverenigingen sv Ratti (JO19-3 en JO17-3) en Socïi (JO15-3) is een samenwerking waarbij dit seizoen spelers uit alle drie verenigingen gecombineerd voetballen. De Vorden JO17-2 traint samen met de JO17-1 op de maandag- en woensdagavond onder leiding van Peter Jansen, Mark Rouwen en Hans Wullink. Het elftal wordt op zaterdag begeleidt door Ferry van Ditshuizen en Mark van Bergenhenegouwen en speelt in de 3e klasse van de voorjaarscompetitie en heeft NEXTT Rijschool als shirtsponsor en vanaf afgelopen weekend dus met trainingspakken van MEEKS Meubelen.