Op een donderdag avond een inhaalwedstrijd spelen staat door de regel heen alleen maar voor ellende. Ongelukkige tijden, spelers die het met werk niet redden, moeilijk om vervangers te regelen etcetra etcetra …. Bij Vorden zijn alle velden verlicht, en wordt de aanvangstijd al een stuk beter namelijk 20 uur. Onze tegenstander hoefde ook geen wereldreis te maken, zodat ook zij met hun eigen spelers aan konden trainen. Dat was bij ons niet het geval, maar dat is het na de winterstop al niet. Vandaag konden we de kans aan twee spelers geven, die al een tijdje niet meer in een basis opstelling hadden gestaan, om speelminuten te maken. Daan Wiegerinck zit in de laatste fase van zijn herstel na een kruisband operatie en mocht op het middenveld beginnen. Dat gold ook voor Bart Stokman, die na zijn wereldreis wel wat wedstrijdritme kon gebruiken. Die vakantie had hem geen goed gedaan … die jongen is kogeltje rond terug gekomen.   Gelukkig had de regen het veld zachter gemaakt, maar ondanks dat blijft het wat hobbelig. Toch probeerde beide teams een verzorgd spelletje te spelen waardoor het prettig was om naar te kijken. Loggie bereidde de 1-0 van Niels voor, nadat een buitenspelval bij de tegenstander niet lukte. Lang duurde de voorsprong niet, want Jurjen kreeg vlotjes een prachtige treffer om zijn oren. Een lob aan de buitenkant van de 16 meter verdween met een mooie boog bij de 2e paal in het zijnet. Ook de tweede tegentreffer was van grote schoonheid. Na een vrije trap volgde er een overstapje, waarna de 3e man de bal fraai met de binnenkant van de voet langs de paal draaide. Toch werd er met een gelijke stand gerust. Na wat druk op de keeper volgde er een slechte trap. Niels kopte de bal direct vooruit in de loop van Bart, die 1 op 1 met de keeper kwam. De geboren verdediger bleef rustig en scoorde de 2-2.        Na de rust kwam Warnsveld goed uit de startblokken en liet zien waarom het op de 2e plaats in de ranglijst staat. Het versnelde het spel en na fraaie combinaties scoorde zij 2 keer. De wedstrijd bleef sportief en van een prima nivo, en ook wij knokte ons weer terug in het spel. Het spel golfde op en neer en beide teams kregen kansen op meer doelpunten. Na wat omzettingen bij beide teams werd het spel het laatste kwartier wel wat rommeliger, maar er gebeurde nog steeds voldoende. Wij probeerde nog een aansluitingstreffer te forceren door nog verder vooruit te verdedigen, en die kwam er dan ook. Bart, die inmiddels centraal op het middenveld was gaan spelen, dribbelde richting de goal van Warnsveld en schoot vanaf 20 meter de bal netjes in de hoek. De gelijkmaker kwam er niet meer, maar dat was gezien de krachtsverhoudingen misschien ook niet verdiend geweest. Zo werd de donderdagavond wedstrijd alsnog een mooie voetbalavond !!!